Want your
own Fotopage?






 
Pusat Beli-Belah Anda

By: angle shoppe

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 17-Aug-2008 12:38 Email | Share | Bookmark
SLIMMING : Corset Natasya


Harga : RM180 (2pcs) RM228 (3pcs)
Kos penghantaran : WM - RM5 EM - RM8


Material : Seperti fabric stokin. Mencengkam badan dan selesa dipakai. Tidak mempunyai tulang besi.
Dipakai 8 jam sehari untuk dapatkan kesan yang baik. Amat sesuai dipakai oleh wanita yg ingin menguruskan badan dan juga wanita yg lepas bersalin.


*Teknologi : FIR + Minus Ions + Chitosan
*Fabrik : Anti-bakteria + Anti-gulung + Serap Peluh + Alih-udara
*Rekaan : Mendakap + Menegakkan Dada + Membentuk Kontur Badan
*Kelebihan : - Mengecilkan pinggang & paha
*Mengempiskan perut
*Melancarkan pengaliran darah
*Meningkatkan kadar metabolisma
*Membakar lemak & kalori berlebihan
*Membantu penyingkiran toksin badan

Manfaat Pakaian Dalam Kesihatan & Pelangsing Badan Khas Natasha?

*Memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh.
*Meningkatkan kadar metabolisma.
*Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan.
*Mengelakkan pertumbuhan bakteria.
*Mengeluarkan peluh asid.
*Menggalakkan tumbesaran lebih teratur.
*Mengekalkan kesegaran badan.
*Mengurangkan kandungan air dalam darah.
*Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit.
*Tidur lebih nyenyak.
*Menghilangkan bau badan.
*Menghilangkan kulat dan fungus.
*Membersihkan udara dalam badan.
*Mengekalkan kepanasan suhu badan.
*Membetulkan sistem urat saraf.

Fungsi FIR dan Ion Minus Natasha? Dalam Mengatasi Masalah Kesihatan Moden
*Menghilangkan beberapa jenis masalah kulit and alergi.
*Mengekalkan kesegaran dan kecergasan.
*Mengatasi sakit saraf di kepala dan muka.
*Mencegah masalah tekanan darah.
*Mencegah pertumbuhan sel tidak normal.
*Menghilangkan masalah keputihan.
*Mengatasi bau badan dan mulut.
*Menghilangkan sembelit dan buasir.
*Menghilangkan keletihan dan lesu.
*Mengatasi kesakitan senggugut
*Melancarkan kitaran haid.
*Mengatasi masalah pundi kencing.
*Mengatasi kesukaran tidur lena.
*Memperbaiki ketidakseimbangan sistem saraf antonomi.
*Menstabilkan fungsi organ dalam badan.

2 pcs (Free Size) - RM180


3pcs (Free Size) - RM228


Apa itu Sinaran Inframerah Jauh (HR)?
Suatu spektrum cahaya matahari yang tidak kelihatan.
Kebolehan menembusi tisu manusia dengan cepat dan mudah.
Menghasilkan getaran semulajadi yang membawa banyak manfaat kepada badan.
"Sinaran Bio-Genetik" - Menggalakkan tumbesaran dan kesihatan sel hidup.

Bagaimana FIR Natasya bertindak?


Pemecahan kelompok molekul air badan


FAQ
Soalan : corset ni mula2 mmg ketat ke? lama2 pakai longgar sket kan? biasanya berapa lama amik ms nak longgar sket kalau pakai 5ari bekerja tiap minggu?
Jawapan : Normal tu.. memula memang corset, anda rasa ketat sket. cuba pakai 2 hari.. fabric akan mengembang sikit.. kalau rasa sendat dan rasa tak selesa sgt, boleh tukar.. pakai corset ni sebaiknya memang kena ketat sket..sebab fungsi dia pun utk membentuk badan kan.. kalau ambil saiz ngam ngam badan, nanti bila badan dah mula menyusut, cepat le longgar pulak..

Soalan : askum akak...so sy nak tanya, it's possible nak reduce my weight dengan memakai corsek? dan bila waktu terbaik utk memakai korsek ini?waktu keje or waktu mlm time tidur????
Jawapan : bila kita disiplin pakai corset, memang akan membantu kurangkan berat badan.. sebab kita tak boleh makan dalam kuantiti yg banyak.. nanti perut kita senak..secara tak langsung, pemakaian corset mendisiplinkan diri kita untuk makan dgn kuantiti yg sedikit.. sekaligus membantu kita dalam diet untuk kuruskan badan..bila kita disiplin pakai corset, memang akan membantu kurangkan berat badan.. sebab kita tak boleh makan dalam kuantiti yg banyak.. nanti perut kita senak..secara tak langsung, pemakaian corset mendisiplinkan diri kita untuk makan dgn kuantiti yg sedikit.. sekaligus membantu kita dalam diet untuk kuruskan badan.

Sebaiknya pakai Corset belah dalam Girdle di belah luar, terbalik dari gambar di atas, kerana :-
*menghalang dari corset tu tertolak ke atas.
*senang kalau nak ke tandas.

Cara mencuci
*bancuh shampoo atau fabric wash hingga berbuih
*2 celupkan corset.. dan genyeh perlahan-lahan..
bilas hingga bersih
*ambil tuala kering.. tekapkan pada korset tersebut.
*jemur di bawah kipas.. jgn sidai bawah matahari.. kerana akan merosakkan FIR dalam fabric corset tersebut.

Testimoni 1
Testimoni terbaik adalah daripada Duta Produk Natasha™ iaitu penyanyi dan pelakon terkenal Malaysia Cik Ifa Raziah. Sebelum memakai Natasha berat beliau ialah 58kg tetapi selepas memakai Natasha™ selama sebulan, berat badan beliau telah

Sebelum = 58kg Selepas = 49kg

Testimoni 2


Sebelum = 120kg


Selepas = 60kg

Cik Rukiah
Sg. Buloh, Selangor
Saya mengalami masalah berat badan yang amat membimbangkan. Justeru itu, saya juga mengalami beberapa masalah dan kesakitan seperti selera makan yang berlebihan, kesakitan pada badan, susah untuk membuang air kecil dan juga angin berlebihan di dalam badan.
Tetapi dengan adanya pakaian pelangsing Natasha ini, masalah yang dihadapi oleh saya tidak lagi menghantui diri saya. Berat badan saya yang dulunya naik sehingga 120 kg kini menjadi 60 kg. Selera makan saya pun berkurangan dan juga masalah saya seperti susah membuang air kecil, kesakitan pada badan tidak lagi berlaku ke atas diri saya. Saya amat berterima kasih dengan adanya pakaian Natasha ini penjualan saya juga meningkat dan sambutan dari pelanggan juga amat menggalakkan. Terima kasih Natasha!

Testimoni 3


Sebelum = 82kg


Selepas = 56kg

Aznizan Othman
Bukit Tinggi, Klang
Sebelum ini, saya mengalami kesusahan membuang air besar, susah nak tidur, kesakitan semasa haid dan makan kurang berselera.
Selepas saya menjumpai produk Natasha, saya amat gembira kerana masalah saya dapat diatasi dalam masa tempoh 3 bulan. Kini berat badan saya kurang 3 kg dan pinggang 3 cm. Saya amat berbangga mendapat produk Natasha, ia dapat mengekalkan bentuk badan saya seperti anak dara dan sentiasa mendapat perhatian dari kawan-kawan, keluarga dan saudara-mara.

Testimoni 4

Cik Haslinda
Puchong, Selangor
Semasa saya mengandungkan anak pertama, oleh kerana naluri seorang ibu, saya makan tidak berhenti-henti untuk memastikan badan saya cukup nutrien supaya anak yang dilahirkan sihat dan sempurna. Akibatnya berat badan saya dari sebelum mengandung 51 kg naik sehingga 93 kg selepas saya bersalin. Selepas bersalin seminggu, rakan saya mengesyorkan pakaian pelangsing badan Natasha.
Pada awalnya saya tidak yakin dengan apa yang dikatakan dengan far Infra Red Ray ini, tetapi selepas 1 jam saya memakai, saya dapati saya ini bukan sahaja sendawa tak habis-habis tetapi kerap sahaja membuang angin. Buang air kecil hampir setiap setengah jam dan juga saya rasa kehangatan yang begitu selesa sehingga saya tidak mahu menanggalnya. Akibatnya suami saya tanpa pengetahuan saya membeli 2 set lagi kerana melihat saya hampir memakai 24 jam sehari. Selepas pantang, percaya tak? berat badan saya menurun mendadak sehingga 58 kg.

Testimoni 5

Akmalia Abd Karim
Senawang , Negeri Sembilan
Ketika saya mengandung, berat badan saya meningkat sehingga mencecah 82 kg. Saya berasa amat susah hati kerana saya bukan sahaja nampak hodoh tetapi ia juga menyusahkan. Pergerakan saya terbatas kerana tumit kaki dan tulang belakang sering sakit serta sukar membuang air kecil dan besar. Perkara ini berlarutan walaupun saya telah melahirkan anak.
Apabila diperkenalkan kepada Natasha, saya kerap membuang air kecil dan besar. Selepas 2 minggu sakit tulang belakang beransur lega dan selesa. Lemak-lemak dibahagian perut dan peha menjadi susut dan otot menjadi pejal. Selepas 6 bulan, berat badan saya menurun secara mendadak kepada 56 kg. Kini saya kelihatan menarik dengan bentuk tubuh yang diidamkan dan pinggang yang ramping setelah memakai Natasha.

Testimoni 6

Puan Nurhafizah
Port Klang, SelangorSyukurlah saya menemui Natasha, ianya dapat mengatasi masalah saya. Walaupun saya baru memakai dalam tempoh 3 bulan, saya berpuas hati dengan Natasaha. Berat badan saya menurun dari 60 kg ke 55 kg dan apabila saya mengenakan pakaian yang mengikut bentuk badan. Sekarang saya tidak segan silu lagi





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net